Egy Üzenet

2013.05.22 18:28

 

Bejegyzésemben egy üzenetet szeretnék Átadni mindenki számára. Ha Blogtartalmam olvastad eddig, akkor számodra mindenképp egy értékes és jó érzéssel eltöltő üzenet ez. Azok akik nem ismerik blogelőzményeim, számunkra egy mindenképp elgondolkodtató kis történet ez az üzenet, egy olyan érzésekkel teli történet, melyben mélységében merülhetünk el a gondolatokban.





Rólad (É), aki most olvas és figyel, .. érdeklődik, számára hasznos információkat keres, amit későbbiekben talán alkalmazni is fog, Valamint 2, az Agyadról (A), aki tudat alatti szinten irányítja a teljes biológiai működési folyamatot az élethez, ahhoz hogy élj, és bizony ő az aki ha bele nem tuszkolod hogy valamit máshogyan szeretnél, nem fogja úgy tenni, csupán mert egyszer elgondolod magadban, ábrándozol róla.  ( a teljes bejegyzést ha nem olvastad még az alábbi linken elolvashatod:

Van egy másik módszer, melynek rendszeres alkalmazása hatékonyabban és rövidebb idő alatt hoz létre észrevehetőbb változást, mint a saját magunk által, fizikai cselekedeteinket megelőző gondolatainkra való fokozott figyelmünk. Ezt az
című blogbejegyzésemben részletesen le írom.



Egy Üzenet.

Tudom, hogy nem ismerjük még egymást, azt hogy valójában ki is vagyok …valójában(!). Egy örök harc az életben, hogy megtudhassuk a másikról alkotott képünk valóban lehet e olyan tiszta és igaz, hogy valóban olyan is az.
 
Szeretnék bemutatkozni.

Egy ember vagyok, aki köszönni szeretné, és itt most felteszem a kérdést, hogy van helye e ennek? Köszönhetem még, vagy már réges-rég elkéstem. 
Köszönni szeretném tehát, minden elismerésemmel, és hálámmal azt a rengeteg és folytonos segítséget, amelyet szüntelen adott. Nem a segítséget tehát, hanem azt hogy a legkilátástalanabb helyzetek ellenére is támogató, melynek formája és milyenségében ott rejlik a tudása annak, hogy ez egy örök kapocs, mely addig tart amíg befogadom annak őszinteségét. 
Bevallom, ennek sokáig nem éreztem át erejét, ám legbelül mikor „asztalhoz ültem itthon” az első falat bevételénél mindig éreztem az érzést, és köszönetet mondtam, hogy minden alkalommal nem is, ha eszembe jutott úja, akkor minden addigi elteltéért is.
Nem vagyok én más, csak egy hős, aki megmenti a királylányt, de az út rögös olykor és akadályokkal teli, ám ha egy ember életében van egy Ember, aki ezt érti.. (…)!
Kitartó figyelme törődése, szeretete, őszintesége, meghallgatása és A Legfontosabb: Tisztelete felém, - ennek megértése – egy mindennél többet érő vágy beteljesülése életemben.
 
Köszönetet mondok tehát az élet minden pillanatának és lehetőségének, születésem és neveltetésem részére különösen, hogy ezt éltem, amit élhettem, és itt lehettem; Lehetek!
 
Kaptam egy ajándékot, egy olyan dobozt, ami tele van kinccsel, és amíg lelkem aszerint él amiért eddig kaptam ezt, az a kincs csak gyarapodik és egyre gazdagabb értékkel telibb, olyan értékekkel melyek elmével felfoghatatlanok addig, amíg nem élünk és érzünk!
 
Eddig a pontig szólt előző jegyem, és ott ahol most leszálltam, úgy döntöttem maradok, merítek mélyen az érzésből, mert itt nem érzek feszültséget. Feszültséget abból érzek, amit valahol én okozhattam, okoztam és tettem olyanná. Talán még valahol bennem is él egy dac, hogy: mivel én tudom, én tudom megváltoztatni is. Nehéz lépés ez nekem, be kell vallanom. Megváltoztatni valamit, de való a tény, én rúgtam fel a port azzal, aki vagyok, és ha bárki is valahová tartozni akar, az egységet kell látnia, és nem, mint nagyon sokunkban ott élő –köztük még bennem is- …háborúznia.
 
Köszönetet szeretnék mondani, a szeretetért.
 
 
Fiam, annak, aki így lát ennél sokkal többet kell elérnie! Kelj hát fel innen, és menj tovább! Örülök neki, hogy ezt így gondolod, és látod, annak is, hogy ezt elmondtad! Azonban jegyezd meg, ez nem elég. Ezeket meg is kell tenned! Majd felállt az apa és távozott.
( . . .  . . .  . . . )
( . . . )
(...)
Ám még mielőtt belemélyednénk ennek lehetséges mélységeibe, meghalljuk:
Reccsen a padló, mintha visszalépne még az ajtóból, mert ez teljesen annak a hangja, és ekkor megszólal a Férfi:
Fiam! Köszönöm, hogy ezt elmondtad nekem! Ezzel egy olyan dolgot kaptam meg tőled, amit most te önmagadban érzel! Viszont holnap az edzőteremben újra szétverem a fejed, És ettől még mindig nem a Te HIFID a jobb! – majd ekkor letérdel Fia elé – 
 
- Na gyere ide, Ölelj meg! Nyomás vissza a többiekhez játszani! Ajánlom Öcskös, hogy te építsd a legszebb homokvárat,  És, ... és ne egyedül gyere haza kisÖreg – rákacsint és seggére csapva, egy tekintettel elsétál, és leül vissza olvasni a padra.
 
2013.01.06.